19 Kasım 2008 Çarşamba

Sevgiyle donanıyorum


Arkadaşım kardeşim Ayça nın bir yeğeni olacağını öğrendim bugün. Aklıma hemen benim yaramazın haberini vermeye başladığım zamanlar geldi. Bilmeyenler için sadece kilolu gözüküyordum tabi.
Hemen ilk hediyeler gelmeye başlamıştı. Çok yakın arkadaşlarımdan biri don almış. Donanması için. İyiki almış, donandı benim zilli.
Tabi bende bu bilgiyi layığı ile arkadaşıma ilettim. Yeni bebeğimiz donansın diye.
Bende hemen kızımın odasına gidip sakladığım minicik pembeli süslülerinden seçmek için dolabını karıştırdım. Kızımdan bir hediye vermek önemli benim için.
Nede olsa benim kızım da artık ablalık sıfatına geçiyor. Onun bu konuda bilgisi yok tabi ama en azından onun adına ben sevindim.
Sonra birden fark ettim ki son gelen çok sevilir. Acaba kızımın ve benim pabuçlarımız dama atılır mı diye düşünmeden edemedim. Baktım ki bir kıskançlık tufanına kendimi kaptırıyorum, hemen kötü fikirleri geldikleri gibi kovaladım.
Süheyla teyzemi ve Ayça mı nasıl paylaşacağım diye dert edinmenin sırası değildi. Hemen topladım kendimi. Nede olsa ben ve kızım Ayçamın ve teyzemin biricikleriyiz çünkü.
Ben teyzemi annem Ayçamı da kardeşim bilmişim. Kızımın da anneannesi ve teyzesi onlar. Onlar benim, ben onların ailesiyiz.
Yeni gelecek bebeğimiz hepimizi ayrı ayrı kocaman sevgilerle dolduracak ve biz bir aileyiz.
Ailemiz yeni gelen yeğenimizle büyüyecek ve yeni sevgilerle hepimiz donanacağız…
Bebeğimizin sağlıkla, sanşıyla, bereketiyle ve sevgiyle gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Allah tamamına erdirir de kucağımıza sağlıkla alırız.
Yaşasın bende yedek hala oluyorummmm.
Ayçam, teyzem ben ve kızım sizi çok ama çoookkk SEVİYORUZ.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kıskaannnçççç, kıskaannnnçççç:)))
Ve aynı zamanda çatlak:))