20 Kasım 2008 Perşembe

İkinci kızım PAMUK


Bugün evimize televizyonumuza bakmak için ama bizim misafir olarak ağırladığımız bir bey ve bir bayan iki kişilik bir ekip geldi.
İşin heyecanı kızım tarafından yaşandı. Gelen kişileri sanki her zaman gelen misafirlerimiz yerine koyunca, hepimiz birden aynı havayı soluyunca rollerimize bürünüverdik. Gelen misafirlerimize pamuk hanımda gelip sürününce ve kucaklara alınınca herşey tastamam oldu.
Ben de evimize gelen misafirlerimin kedimden korkmadan, üstlerinin kıl olma korkusu yaşamadan oturmalarına bayılıyorum.
Hjkllşkıop ölş lççmn kşşşom. ‘Anne oldu mu?’öön m lşçşöççil ‘Ben yazacam.’ Gjfukpş
Tttttttttttjllgıııııı9999999999999999999999jhhhhhh
‘Tamam kızım bu kadar yeter.’ Lnökopş ‘ Sıra bende’ ynmlok9ı51x ‘kızım’ Gjjkxı*k kı l ‘kızımmmm’

Allahtan sevdiği dizi başladı da bende klavyeyi geri alabildim.
Evet misafirlerin pamukla araları iyi oldumu bende daha rahat oluyorum. Hemen çay servisi de peşinden geldi tabii. Ve sohbet pamuk ve maceralarına dönüşünce evde gırgır gülme eksik olmadı.
Neden insanlar evde yaşayan, heleki ailenin bir ferdi olan hayvanlara tepkili olurlar hiç anlamam. Eve gelen misafirler bizim aile bireyimize tepkili olunca biz ne hissederiz diye düşünmezler ki. Helede korkudan kaçanlara, üstlerinin kıl olması fikriyle etraflarına tiksinti ile bakanlar eklenince, aklıma hep bende onlara aynı tiksindirici surat ifadesiyle bakarken yakalnırmıyım düşüncesi gelir.
Evde hayvan besleyen kişiler sanki korkan yada tiksinen kişilere karşı hazırlıklı değilmiş gibi düşünmeleri yanlış. Bir kere pamuk kendinden öyle heryere oturan bir kedi değildir. Onun oturduğu yere oturmak isteyen tiksintili kişiler için her zaman altına serilebilecek bir örtü, ortamı gerilmekten kurtarır. Ve üstlerindeki kılları toplamak için üretilmiş olan kıl toplama aletleri de evde başköşede durursa bakışlarda ki problemler kalkar umarım.

ya ben bunu yayınlamak için ukudan kalktım da .... kızımla uyumak benim için bu aralar ayrıcalıkta.

sevgilerle

2 yorum:

SMİLENA dedi ki...

kediniz çok pamuş.bizde bahçemizde bakıyoruz.annesi doğrup bıraktı bebekliğinden bizde yani.çok seviyoruz.geçenlerde bir kaç günlüğüne kayboldu(galiba çapkınlık peşindeydi)kahrolduk.hayvanları sevmeyen insanları bende anlamıyorum.kızınızın gelişimi için ideal bir arkadaş olmuştur pamuk.
iyi haftasonları...

Banu dedi ki...

teşekkür ederim.
arada itişmeleri ile ev kalkıp oturuyor. aslında ideali bahçeli ev ama nerde işte..