15 Aralık 2008 Pazartesi

Üretken ve çalışkan kızım

Bayram öncesi halı silmem bi işime yaradı. Çok üretken bir kızım olduğunu bir kez daha hatırlamama sebep oldu.
Kızım bugün kendince barbi bebeklerini yıkamaya karar vermiş.
Malzemeler;
1- Anneannesinin başucundan aldığı bir küçük şaşal içme suyu,
2- Mutfaktan alınan derin kap,
3- Banyodan alınan kızımın şampuanı,
4- Ve tabiki olmazsa olmaz barbiler ve esir alınan bir anneanne
Hazırlıkları bitince köpürte köpürte yıkamaya başladı. Annemde tabi oraya döktün havlu ser çığlıklarına. Epey bir oyalandı yıkama işlemiyle.
Benimde işime geldi. Çok gülerek eğlendim. Annemde kızarak söylendi. Sonuçmu hemen banyo işine geçtim ve kızımın bol köpüklerle plastik ördek ve köpeklerinide yıkamasını sağladım. Bende onu tabi. Islak yerlerde bir kolay silindi gitti.
Şimdiyi merak edenlere; ben yazarken hanım kızım anneannesiyle ki beni istemiyor. Silinen süpürülen evde çekirdek yiyerek vakit geçiriyor. Bol bol dökerek, annemin ne ağzını buluyorum, hadi topla bunun içine çığlıkları eşliğinde.
Sevgilerle

4 yorum:

Hansa dedi ki...

Hep aynı dertten dertliyiz demekkii....

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

:))) harikasın :))) hoş karşılaman, eğlenmen ne kadar güzel, olan anneanneye olmuş :)))
çocuklar büyürken ben bu kadar esnek olamıyordum :) Bırak dağıtsın diyen babamıza, tamam o zaman sen temizle ben kızmayayım diyordum :)
Fakat şu an düşünüyorum da, torunlarıma kızamam herhalde. Sorumluluk bendeyken esnek olamazken, torunlarıma sonuna kadar kullanacağım esnekliği, olgunlaşmak böyle birşey galiba :)
Tebrik ediyorum seni canım.
Sevgiler..

nazardeğmesin07 dedi ki...

iyi akşamlar dostlarıma 13 günlük bir aradan sonra ziyaretinize geldim herşey gönlünüzce olsun sevgiler... http://nazardeymesin07.blogspot.com

hamdivehusnucan dedi ki...

yeni yılınızı kutlar ailenizle sevinç neşeli günler geçirmenizi dilerim.zehra