15 Aralık 2008 Pazartesi

Annem ve kızımın bayram keyfi

Annem diye demem, arada takışsak ta herşeyin en iyisini hakeder yani. Tüm anneler gibi.
Bayram ona yaradı, en güzel hediyeyi aldı. Oğlu yani abim iki seneden sonra 3 günlük kaçamakla onu ve bizi görmeye gelmiş. Tabi benim güzel yeğenim gelememiş, ama karşımızda birden abimi görünce en çok annem sevindi. Aslında kuzenimden haber almış, merak etme hala gelenin gidenin olur diye. O da nerde oğlum bize kimse gelmez demiş. Tam o onda kapıdan girdi bizim Ovat.
Tabi dayısını karşısında görünce benim kızda çıldırmadı değil hani. İlk çığlığı dayım beni yemeğe gelmiş oldu. Sonraki çığlığı ise doğum günüm geldi, dayı pastam nerde oldu.
Sonrada harçlık istedi tabi. Benim yeğenime aldığım, gözüm gibi sakladığım ufak tefek hediyeleri de tam verip yollarken yakalanınca, dayısından bir de hediye kaptı benim ufaklık.
Annemde bayram keyfi yaptı.
Şimdi herşey kaldığı yerden devam. Evde kaldığımız yerden, yani temizlik, yemek pişirme, yaramazlık, bağırışlar bilinen tüm koşuşturmaca gırla gidiyor.

2 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ne güzel bir sürpriz yaşamışsınız.çok sevindim.umarım bu hafta da güzel olur sizin için.
sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Amannn, evdeki şenliği tahmin edebiliyorum:)))
Çalış çalış, temizlik seni bekliyor... Kuzumu sakın çalıştırma üvey anne seni:)))